Toplinjevækst – “by chance” eller “by choice”?
Efter nogle lidt træge år har SMV’erne fået gang i salget og indtjeningen, viser en analyse fra BDO af over 27.000 regnskaber samt en spørgeundersøgelse blandt mere end 1.200 små og mellemstore virksomheder.
Men er det “by chance” – eller “by choice”?
Følger din virksomhed “blot” konjunkturerne – eller har du ambitioner om benytte nye digitale værktøjer til at vækste forretningen langt hurtigere end konjunkturerne tilsiger?
SkyViewCRM har udgivet en letlæst, grundig e-bog om, hvorledes du får toplinien i din virksomhed til at vokse “by choice” – og hvorfor du skulle gøre det!
Du downloader den her: Toplinjevækst – en supergod e-bog for SMV-ledere
SMExO IVS er ikke udbyder af SkyViewCRM, men SMExO IVS har bidraget med væsentlige input til e-bogen
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.